kene drop?

apasal dengan tittle kali ini? hah! yea mmg betul, kena drop. tapi dgn siapa? budak neptune. kelas den lha toh. sakit hati ==' aku hanta mcj ckp yg esok (khmis) kena dtg sekolah, wajib! tak dtg kene marah gn kak nana. tapi ade ke aku tulis aku dtg? HAHA! korang tak baca habis nehh main tuduh2 aku. aku ada sebb tak dtg. bukan suka2 hati :b pastuh smpai skolah, pergi tapak perhmpunn. tiba2 nenek dooren panggil aku suruh gantikan pelajar yg tak hadir (amek hadiah) gilaa? aku pun ikut je lahhh. tyme nak amek toh err ada rasa bangga lha sikit. HIHII. sbb kat perhmpunn cuma ade f3 dan f5 . so budah2 nehh pon tepuk tgn. auw aww! pasu msk klas adess kene drop jugaaa :'( ckp teah tamak lha amek hdiah org whatever and so on. sabar fhatihah sabar . kunk den sepak sekr2 kalau ungkit lagi. wuuu~



                                                                                                                                         



 
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment